Chamlety 2013: Do tegorocznej edycji Chamletów zgłoszono prawie 400 reklam i projektów. Podzielono je na pięć kategorii - reklama drukowana, telewizyjna, internetowa i społeczno-polityczna oraz program communication design.
W jury zasiedli prof. Michael Fleischer (Uniwersytet Wrocławski), prof. Grażyna Habrajska (Uniwersytet Łódzki), prof. Alosza Awdiejew (Uniwersytet Jagielloński), dr Michał Grech (Uniwersytet Wrocławski), Dirk Henkelmann dyrektor kreatywny agencji dundp, były dyrektor kreatywny agencji TBWA\ Berlin oraz -mgr Mariusz Wszołek (Uniwersytet Wrocławski).
Gala odbyła się 29 listopada.
Zwycięzcami nagród Chamlet 2013 zostali:
W kategorii reklama drukowana:
UL.RUSAŁKA – za reklamę „Nie daj się gruchać, kupuj u swoich”
W kategorii reklama telewizyjna:
Społeczna Akademia Nauk – za reklamę „Pudzian reklama SAN.edu.pl”
W kategorii reklama internetowa:
Bettson – za kampanię „Szkoła Pokera z Joanną Krupą”
W kategorii reklama społeczno-polityczna:
Stowarzyszenie Olimpiady Specjalne Polska – za reklamę „Zespół Downa”
W kategorii program communication design:
Jeronimo Martins Polska – za kampanię „Biedronka – My Polacy tak mamy!”
WIDZIAŁEŚ COŚ CIEKAWEGO? ZNASZ INTERESUJĄCĄ HISTORIĘ? MASZ ORYGINALNE ZDJĘCIA?
NAPISZ DO NAS NA ADRES [email protected]!
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?